zondag 4 november 2012

Mijn interieur wishlist #01

Mijn vriend en ik wonen nu ongeveer 4 jaar samen en ons interieur is al een aantal keren veranderd. En ik denk dat ik daar de hoofdoorzaak van ben. Ik vind het super leuk om ons huis anders in te richten en om meubels te verschuiven, maar ook om nieuwe dingen te shoppen. I love it !

Ik ben altijd wel aan het kijken naar nieuwe dingetjes die in ons huis passen zoals in etalages maar ook in reclame bladen. Dingen die ik leuk vind scheur ik dan uit en bewaar ik. Zo zijn er nog een aantal dingen die ik graag in ons huis wil verwelkomen. Hieronder mijn wishlist !!!

Ik wil ontzettend graag deze 4-deurs kledingkast Alicante van de Wehkamp hebben. Genoeg ruimte voor al mijn kleding. Ik vind deze kast zo leuk omdat hij 2 grote spiegels in het midden heeft zodat je gelijk je outfit kunt matchen, ook is hij groot van binnen. Hij kost normaal €349 en is nu in de aanbieding voor €269 . Dat is dus een groot verschil. Het leuke bij Wehkamp is, is dat je ook in termijnen kunt betalen als dit bedrag te groot is in 1 keer. Ik spaar liever tot ik het bedrag heb zo dat ik het in 1 keer kan betalen.
Deze kast is er ook  in het zwart.




















Mijn vriend en ik hebben ook best veel schoenen met ons tweeën daarom zou ik ook graag deze schoenenkast willen hebben.



Hij is echt groot hé ? er is ruimte voor 36 - 45 paar schoenen ! Reden genoeg om nog meer schoenen te kopen dus. Hij is er ook in een beukenkleur en te koop bij Neckermann voor de prijs van €149 euro. En er zit ook 3 jaar garantie op. Handigggg !

Ook ben ik nog op zoek naar een grote vitrine kast waar ik mijn 'belangrijke' spulletjes in kan bewaren. Zoals speciaal servies of foto's, in de kastjes eronder kunnen bijvoorbeeld onze bordspellen en knutselspullen. Deze kast heb ik bij de wehkamp gezien en is best prijzig maar o zo mooi. Dat word sparen. Hij kost namelijk €449 euro. Hij heet Woood winkelkast Lagos.


                                                                                 
 



Tot zo ver mijn wishlist. Zijn er ook nog meubels die op jouw verlanglijstje staan? Laat het weten bij de comments.

XoXo Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten