zaterdag 3 november 2012

Even voorstellen

Hallo iedereen,

en welkom op mijn blog. Ik zou mij eerst eens even voorstellen.

Mijn naam is Linda en ik ben 23 jaar oud. Ik woon momenteel in Almelo samen met mijn vriend Richard, onze Border collie Kay en 3 katten Sem, Tommy en Kira. 




Ik ben gek op dieren, diy ( do it yourself ) projecten, knutselen, computeren en nog veel meer, maar dat komt in mijn blog verder naar voren.

Ik wou al een tijdje een blog beginnen om lekker van mij af te schrijven, alleen heb ik altijd erge moeite gehad met spelling en d en t. Dit was de reden dat ik er mee gewacht heb. Ondanks dat ga ik toch een poging wagen en moeten mijn lezers door deze fouten heen proberen te kijken. Dat zou ik fijn vinden :).

Ik wens jullie veel lees plezier.

Liefs Linda.

Ik met mijn vriend !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten