donderdag 8 november 2012

Tatoeages #01



Tatoeages, veel mensen hebben er 1 of meerdere, ze zijn vaak erg persoonlijk en meestal zit er ook een verhaal achter een tatoeage. Maar sommige mensen hebben ze ook gewoon omdat ze het mooi vinden. Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij wil met zijn/haar lichaam en omdat ze persoonlijk zijn vind niet iedereen ze altijd even mooi. Zelf zijn er een aantal tatoeages die ik erg mooi vind, wil je kijken welke dat zijn lees dan verder..

Zelf ben ik ook gek op tatoeages, momenteel heb ik er 4 en ik ben nog niet klaar met nieuwe plaatjes op mijn lijf laten zetten. Zoals ik zijn er vele met een tatoeage en ik heb er een paar gezien die ik echt heel erg mooi vind. Zoals het plaatje hier boven, ik ben gek op dieren en in het bijzonder honden en katten, wij hebben 3 katten en ik ben ontzettend gek van ze. Daarom vind ik de tattoo's hier boven erg mooi, niet alleen om het plaatje maar ook omdat ik weet hoeveel je van je dieren kunt houden en die voor je betekenen en als ik zie dat iemand een tatoeage van zijn/haar huisdier plaatst weet ik dat er zoveel liefde achter zit. Zelf heb ik een kattenpootje op mijn pols getatoeƫerd en ik ben er erg blij mee.

Ook vind ik sommige plaatjes van skulss ( doodshoofden ) erg mooi. Net zoals het plaatje hieronder. Samen de zelfde tatoeage laten zetten als uiting van liefde, ook al is dit voor sommige mensen eng, ik kan hier het romantische wel van in zien.

 
 
De tatoeage hieronder vind ik echt heel erg mooi, net een schilderij ik zou hem persoonlijk niet laten zetten want ik vind hem te groot maar dat is persoonlijk. Hij is wel super gaaf en zulke tatoeages zie je niet vaak. Daar heeft ze lang voor moeten zitten en ook heel wat uren op haar tanden moeten bijten denk ik.
 
 
De tatoeage hieronder vind ik super gaaf. Zelf wil ik tot mijn elleboog vol hebben op mijn rechterarm zo kun je het nog bedekken als dat nodig is, voor bijvoorbeeld je werk of een sollicitatie. Maar wat zij hieronder heeft vind ik dus ook erg mooi. Net een bloementuin.
 

En de laatste tatoeage die ik met jullie wil delen is deze.



Ik denk dat iedereen die deze film wel eens heeft gezien gelijk weet waar het over gaat.
Peterpan ofcourse. Echt een leuke schattige tatoeage.

Als jullie moesten kiezen uit 1 van deze 5 tatoeages welke zou je dan kiezen?

XoXo Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten